Візитка школи
 
ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області з художньо-естетичним напрямом роботи сприяє розвитку творчого потенціалу кожної дитини та створює комфортні умови для успішної самореалізації учнів у майбутньому.
Художньо-естетичне виховання передбачає формування основ естетичної культури, естетичних норм і принципів, переконань та ідеалів естетичного сприймання та емоційного ставлення до прекрасного, духовне збагачення учнів, розширення їх світогляду, оволодіння цінностями і знаннями в озброєння школярів естетичними знаннями, виховання художнього смаку, вироблення естетичної активності, бажання вносити прекрасне у життя, примножувати культурно-мистецькі надбання народу.

 

Структурні компоненти
художньо-естетичного виховання в школі


1. Базовий освітньо-виховний компонент, що передбачає навчання, виховання й розвиток учнів під час вивчення предметів та курсів освітньої галузі "Мистецтво — Естетична культура"
 


 


       Гурток "Майстер і майстриня"

 












      
   Курс "Художня культура"










         
Гурток "Проба пера"





 

2. Позаурочний компонент художньо-естетичного виховання, що передбачає організацію колективних і групових форм діяльності учнів поза межами класу і школи але під керівництвом або за участю вчителів.





          Драматичний театр "Серпанок"
    (
Переможець міських та обласних конкурсів)











             Хореографічна студія "Імідж”

     (Переможці міських, обласних та Всеукраїнських конкурсів)










          Вокальна студія "Майстер”
     (Переможці міських, обласних та Всеукраїнських конкурсів)










  

           Команда КВК "Ретро стиль”,
       (призери міського конкурсу)


 


 

3. Позашкільний освітньо-виховний компонент, що охоплює різні типи поза шкільних навчальних закладів усіх форм власності — державних і громадських.






   
 Шкільний проект "Наша школа - територія успіху”










     
Шкільна акція милосердя "Діти - дітям”










     Міський проект "Де народився - там і пригодився”



 


 

4. Компонент художньо-естетичної самоосвіти та самовиховання.






         Команда ЮІР




 


5.  Діалогова стратегія педагогічної взаємодії — основа навчально-виховного процесу.




 
         Родинний клуб "Затишок”












         Драматичний театр "Перлина”










         Ляльковий театр "Барвінок”





 

 

6. Роль соціокультурного середовища.






       Відвідування учнями школи реабілітаційного центру "Калина”












         Відвідування учнями школи реабілітаційного центру "Калина”